Odpowiedzi

2009-09-06T18:23:39+02:00
Naturalne: 1; 0; 2501
Całkowite: 1; -5; 0; 2501
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T18:24:07+02:00
Poniżej zapisano 9 liczb. Które z tych liczb są liczbami naturalnymi? Które są liczbami całkowitymi?
1; N,C
6/3; N,C
-5; C
0; C
0,7;
2 3/4;
- 1/5 ;
- 6,751;
2501; N, C
2009-09-06T18:24:09+02:00
1; 6/3; -5; 0; 0,7; 2 3/4; - 1/5 ;- 6,751; 2501;
naturalne:1,0,751,2501
całkowite:-5,751,2501