Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:24:10+01:00
Twierdzenie Talesa – jedno z najważniejszych twierdzeń całej geometrii euklidesowej. Tradycja przypisuje jego sformułowanie Talesowi z Miletu.

Jeżeli ramiona kąta przecięte są prostymi równoległymi, to odcinki wyznaczone przez te proste na jednym ramieniu kąta, są proporcjonalne do odpowiednich odcinków na drugim ramieniu kąta.
2009-12-10T18:32:57+01:00
Odpowiedz w załączniku ale nie wiem czy dobra poniewarz nic tam nie widać.
3 2 3