Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:02:23+01:00
19% z 1200zł = 19/100 * 1200zł = 228 zł - podatek
1200 zł - 228zł = 972 zł
Pan Zenek "na rękę" dostanie 972 zł.
9 4 9
2009-12-10T18:05:34+01:00


1200 zł ------- to ------ 100%
x zł ------- to ------19%

x=(1200*19%)/100%=228 zł. tyle wynosi podatek

1200zł -228 zł=972 zł.

pan Zenek na ręke po odliczeniu podatku dostanie 972 zł
2009-12-10T18:05:43+01:00
1200 - 19% * 1200 = 1200 - 228 = 972 tyle podatku
228 - cena podatku