Mam z Religii napisać wypracowanie na podany temat...
(wybrać jeden temat)
1.Kim jest dla ciebie Jezus Chrystus i w jaki sposób objawia się w twoim życiu?
2.W jaki sposób człowiek powinien dawać świadectwo o Bogu?
Podaj przykłady i podaj dlaczego?
3.Na czym polega wyjątkowość Jezusa Chrystusa i Chrześcijaństwa?
4.W jaki sposób Chrześcijanin powinien przyjmować trudne sytuacje życiowe?
5.Jak mądrze korzystać z wolności?Czym jest wolność i jakie ma granice?
6.Od czego należy zacząć budować pokój pośród Bliźnich?
7.Jan Paweł 2-Kim on dla ciebie był?


Prosze o Pomoc....xDDD:)
Nie musi być na dzisiaj może być na Poniedziałek...:D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:23:14+01:00
TEMAT 1

Jezus Chrystus jest dla mnie Nauczycielem, Mesjaszem, który przyniósł Dobrą Nowinę. W moim życiu objawia się podczas Eucharystii, kiedy przyjmuję Ciało Pana Jezusa do serca, wtedy najbardziej czuję Jego obecność. Ale objawia się także, kiedy odmawiam modlitwę poranną oraz wieczorną. Mogę powierzyć Mu wtedy moje troski i prośby. Poprzez sakrament pokuty, gdy zwierzam się z moich grzechów też czuję Jego obecność, jak rozmawia ze mną za pośrednictwem kapłana. Domyślam się, że Jezus objawia się w moim życiu na każdym kroku. Wiem, że czuwa nade mną i pomaga mi.

MYŚLĘ, ŻE POMOGŁAM :)
2009-12-10T18:24:40+01:00
7. przede wszystkim kimś wyjątkowym
kimś ważnym, dobrym pasterzem, misjonarzem, następcą apostołów, człowiekiem który wprowadził w moje życie iskry prawdziwej miłości, owocnej pracyy...

powinno pomóc ;D