Odpowiedzi

2009-12-10T18:09:30+01:00
Chciałabym to dedykować mojej koleżance (imie) ta książka jest ciekawa i wciągająca i przeznaczona akurat dla młodej osoby. Naprawdę watro przeczytać:)
11 3 11
2009-12-10T18:10:10+01:00
Z ogromną radością mam zaszczyt podarować Ci tę książkę
i życzę wszystkiego Dobrego
Twój przyjaciel ...
22 1 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:11:33+01:00
Przyjacielu !
Abyś nigdy o mnie nie zapomniał..
Niech ta książka przypomina Ci chwile spędzone ze mną..
A Mały Książę, niech bd przewodnikiem po krętych ścieżkach życia..
Twój / Twoja
8 3 8