Odpowiedzi

  • fhm
  • Początkujący
2009-12-10T19:49:58+01:00
Wyjaśnię na przykładzie mleka.

Emulgowanie mleka, czyli rozbijanie tłuszczu na drobniutkie kropelki. Dzięki temu procesowi mleko się nie kwasi i zachowuje swoje właściwości bez stosowania sztucznych konserwantów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:09:20+01:00
Produkty emulgowane-to wyroby którą podstawę stanowi emulsja surowcow w produktach średnio rozdrobnionych np. kiełbasy hot dogi ,pasztety.najważniejsza jest moc żelowa ,zdolność wiązania wody,dając elastyczność i moc żelu .zazwyczaj stosuje się 15 i 20 procent emulsji ze skór w produktach emulgowanych parzonych