Wartość prędkości wyrażoną w km/h wyraź na m/s.

1km/h=...................................................
18km/h=..................................................
90km/h=..................................................
72km/h=..................................................

3

Odpowiedzi

2009-12-10T18:16:22+01:00
1km/h= 5/18 m/s
18km/h= 5
90km/h= 25
72km/h= 20
2009-12-10T18:20:48+01:00
1km\h=5\18m\s
18km\h=5m\s
90km\h=25m\s
72km\h=20m\s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:22:50+01:00
/ kreska ułamkowa

1km/h = 1000m/3600s = 5m/18s = 0,28m/s

18km/h = 18000m/3600s = 5m/1s = 5m/s

90km/h = 90000m/3600s = 25m/1s = 25m/s

72km/h = 72000m/3600s = 20m/1s = 20m/s