Odpowiedzi

2009-12-10T18:15:29+01:00
1.Pokutował za nimi, nauczał dzieci katechezy, chodził od domu do domu głosząc Słowo Boże.
2.Najświętszej Maryji Panny
8 4 8
2009-12-10T18:20:07+01:00
Zjadł zgniłe kartofle. I powiedział że one są dobre. Modlił się. Chciał tymi ziemniakami wzbudzić zainteresowanie, by ludzi przychodzili się modlić.
2 św. Jana Mari Vianneya
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:55:40+01:00
1.Głosił ewangelię swoim ludziom aby się nawrócili.
2.Pw. św. Jana Mari Vianney.
7 2 7