Odpowiedzi

2009-12-10T18:16:45+01:00
A)81 stopni? =180st-(2*81st)=88
b)24stponie?=180st-(2*24)=132
c)70 stopni?=180st-(2*70)=40
d)60 stopni?=180st-(2*60)=60
2 5 2
2009-12-10T18:20:57+01:00
A) 18 stopni
b) 132 stopnie
c) 40 stopni
d) 60 stopni



wynika to z tego ze wszystkie katy w trojkacie maja lacznie 180 stopni.
A jesli jest trojkat rownoramienny to miary katow przy podstawie beda takie same :D
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:23:30+01:00
Trzy kąty trójkąta jeśli je dodamy do siebie zawsze ich suma będzie wynsiła 180 stopni..

jeżeli trójkąt jest równoramienny to 2 kąty przy podstawie są takie same więc wystarczy policzyć tylk 3-ci kąt =]

a) 81+81= 162 180-162= 18
b)24+24= 48 180-49= 132
c)70+70= 140 180-140=40
d)60+60= 120 180-120=60 <--- to jest trójkąt równo boczny xD

6 4 6