Półki biblioteczki są jednakowe.Jaką grubość ma każda półka?

Długość półki to 1,4 m , pierwsza półka ma 25,4 cm, druga 45 cm, trzecia 31,5 cm, a czwarta 31,5 cm :)

Jakby co to str.44 zad. 9 w podręczniku do matematyki dla klas szóstych :) (matematyka z plusem)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:34:28+01:00
31,5cm+31,5cm+45cm+25,4cm=133,4cm
1,4m=140cm
140cm-133,4cm=6,6cm
6,6cm:3=2,2cm
3 3 3
2009-12-10T18:42:35+01:00