Odpowiedzi

2009-09-06T18:49:41+02:00
Na przykład:

Blisko miejsca zamieszkania znajdują się liczne fabryki które emitują do powietrza szkodliwe substancje.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T18:50:43+02:00
Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale np. zanieczyszczenie powietrza przez dymy z fabryk, wylewanie szamba do rzeki, zbyt duża liczba samochodów (zanieczyszczenie powietrza)
1 5 1
2009-09-06T21:43:08+02:00
Zależy to od tego gdzie mieszkasz...
jeżeli w pobliżu fabryk i zakładów emitujących do atmosfery gazy cieplarniane, kwaśne tlenki, smog itp. to będą zanieczyszczenia powietrza, kwaśne deszcze -> one niszczą ziemie uprawne, drzewa w lasach...

jak mieszkasz na wsi to nadmierne nawożenie ziem, wtedy nawozy spływają do zbiorników wodnych i to może powodować eutrofizację wód, zakwit glonów

jeśli mieszkasz w centrum miasta to spaliny samochodowe wydzielają kwaśne tlenki, a także ołów [chociaż już teraz nie powinno], który jest niebezpieczny dla człowieka...