Odpowiedzi

2009-12-10T18:21:54+01:00
-Cześć co u ciebie
-A nic siedzę i się nudzę
-Aha. A co teraz mamy za lekcję?
-Chyba J.polski
-A zrobiłeś zadanie
-TAK
-to daj
-nie ma sprawy
-dzięki
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:25:06+01:00
- Cześć Bartek, odrobiłeś dzisiejsze zadanie z matematyki??
- Siema Olek, jasne że tak ile wyszło Ci w piątym bo mi 15?
- Mi też, a oglądałeś wczorajszy mecz Polska - Niemcy?
- Jasne że tak, rozgromili nas, chociarz Dudek dobrze bronił.
- Taak, tylko niektórzy źle podawali piłki, to nas zgubiło stary.
- No wiesz nie moze być tak że na całym boisku jesteśmy swietni.
- Och ale Niemcy byli znakomici, najlepsze jak w 25 min. strzelili nam gola. Poprostu extra.
- Tak tak, ja ide na lekcje do zobaczenia.
- Do zobaczenia.
4 5 4