Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:23:22+01:00
8,60zł x 5% = 0,43zł
8,60zł - 0,43zł = 8,17zł

W kratkę wpisz 8,17 zł.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T18:30:15+01:00
8,60 zł : 10 = 0,86 zł
10% liczby = 0,86 zł czyli
5% liczby czyli 10% - 5% = 0,86 gr: 2 = 0,43 zł
teczko kosztuje 8,60 zł staniała o 5% czyli 8,60 - 0,43 zł = 8,17zł

mam nadzieję że pomogłem ci będziesz wiedział/a jak zrobić następne
sposób 2
100% - 5% = 95 %
czyli 8,60 * 0,95 = 8,16

tutaj masz przykład do 2 sposobu
http://www.induco.home.pl/upload/15/1107280386.gif
1 5 1