Odpowiedzi

2009-12-10T18:51:48+01:00
siarkowy VI,weglowy, ortofosforowy V,siarkowy IV,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:54:46+01:00
Dysocjacji stopniowej moga ulegać : siarkowy(VI) H2SO4, węglowy H2CO3, ortofosforowy H3PO4 , Siarkowy (IV) H2SO3 ponieważ mają wiecej niz 1 atom wodoru i bedą sie rozpadać najpierw na 1 ! kation wodoru i anion który bedzie zawierał pozostały atom(y) wodoru i potem na kolejny atom wodoru itd. az do wyczerpania atomów wodoru :)
2009-12-10T18:55:15+01:00
Ulegać dysocjacji stopniowej mogą: kwas siarkowy VI, kwas węglowy, kwas ortofosforowy, kwas siarkowy IV, ponieważ mają więcej niż 1 atom wodoru