Odpowiedzi

2009-12-10T18:27:10+01:00
ZAPROSZENIE
Mam zaszyt serdecznie zaprosic Magdalene i Jarosława Kowalskich na spektakl jasełkowy, który odbędzie się 22.12.2009 na sali gimnastycznej.
Uczniowie 1c.
1 5 1
2009-12-10T18:28:04+01:00
ZAproszenie
Mam zaszczyt zaprośić rodziców na spektakle jasełkowy , który odbędzie się.... w .... o godzinie.....Spektakl przygotowała klasa....Po spektaklu zapraszamy na poczęstunek
Samorząd Uczniowski
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:31:15+01:00
Zaproszenie (na środku)
Uczniowie klasy Ic zapraszają rodziców na spektakl jasełkowy. Odbędzie się on w Gimnazjum nr. 2 w Mrągowie. Spektakl zostanie zaprezentowany 26.12.2009 o godzinie 14.00. Rodziców prosimy aby przynieśli ze sobą jakiś przedmiot związany ze świętami. Celem prezentowanych jasełek jest zapoznanie się z tradycją i obrzędami obchodzonymi w Boże Narodzenie. Wstęp wolny.

Zapraszają
Uczniowie klasy Ic
3 4 3