Odpowiedzi

2009-12-10T18:26:26+01:00
--znak czsu...cos nadgryzione zebem czasu czyli widac slady czasuząb czasu,
-iść z duchem czasu,-byc nowoczesnym nei zacofanym podazac za trendami
-wytrzymać próbę czasu,-wytrzymac jakis okres czasu
-być na czasie,-byc na topie
-coś jest kwestią czasu-cos np. stanie sie predzej czy pozniej
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:44:55+01:00
-ząb czasu-niszczące działanie czasu
-iść z duchem czasu-postępowac zgodnie z z panującymi trendami (tendencjami) w danym czasie (okresie)
-wytrzymać próbę czasu- mimo upływu czasu trzeba by takim samym/przetrwac np.kryzys,trudne chwile mimo upływu czasu
-być na czasie- byc trendy, na topie, byc modnym
-coś jest kwestią czasu- znaczy,że prędzej czy później i tak się coś stanie,stanie się coś nie teraz ale za jakiś czas (kilka dni,miesięcy ale się stanie)
7 3 7