Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:29:46+01:00
Ogłosznie
W dzniu 20.12.2009 organizuje sie wyprzedaz rzeczy uzywanych. wyprzedaz odbedzie sie o godz. 16 przy ul.Kwiatowej 54. Kazdy znajdzie tam cos dla siebie. Bardzo niskie, okazyjne ceny.
Zapraszam serdecznie
X
2009-12-10T18:32:53+01:00
WIELKA WYPRZEDAŻ
Dnia .... o godz... w.....odbędzie się wilka wyprzedaż odzieży używanej.Bardzo niskie ceny, odzież w bardzo dobrym stanie .Każdy znajdzie coś dla siebie za błahe pieniądze.
Serdecznie Zapraszamy
Organizatorzy
2009-12-10T18:35:17+01:00
Ogłoszenie

W dniu 12.XII.2009r odbędzie się wyprzedaż rzeczy używanych, wyprzedaż będzie w Szkole im............ w .......... w sali 35.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY