Odpowiedzi

2009-12-10T18:30:26+01:00
Adwetn odgrywa w moim życiu bardzo ważną rolę. Mianowicie przygotowuję mnie do Świąt Bożego Nardzodzenia. Okres Adwentu jest niesamowitym czasem, w którym możemy przemyślec swoje życie i przystąpic do sakramentu pokuty, by z godnością przyjąc ciało Pana Jezusa w dzień jego narodzin.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:33:27+01:00
Adwent jest to radosne oczekiwanie na przyjście Pana. Ludzie powinni okazywać z jaką niecierpliwością czekają na Zbawcę.
W kościołach dzieci wrzucają do koszyków wycięte serduszka z wypisanymi dobrymi uczynkami, gdzie następnie jest losowanie i rozdają nagrody. Są również roraty. Ja szczególnie nie odczuwam jakoś tak tego adwentu. Dopiero uświadamiam to sobie, gdy przychodzą święta. Wtedy czuje się tą atmosferę. Jest to nadzwyczajny dzień.

Pozdrawiam :)
1 3 1