Odpowiedzi

2009-09-06T19:22:04+02:00
,,Jeść komuś z ręki" - oznacza np, przyporządkować się czyjejś woli, być od kogoś uzależnionym, spełniać wszystkie jego żądania, być potulnym wobec kogoś. P
  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T19:25:08+02:00
,,Jeść komuś z ręki" - oznacza np, przyporządkować się czyjejś woli, być od kogoś uzależnionym, spełniać wszystkie jego żądania, być potulnym wobec kogoś. P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T19:36:32+02:00
Dmitrij Miedwiediew prezydent Rosji je z ręki Putinowi.