Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:32:01+01:00
3,40 x 25% = 0,85
3,40 - 0,85 = 2,55

6,40 x 15% = 0,96
6,40 - 0,96 = 5,44
2009-12-10T18:33:15+01:00
25% z 3,40 = 25/100 x 3,40 = 85/100 = 0,85
3,40 - 0.85 = 2,55
15% z 6.40 = 15/100 x 6,40 = 96/100 = 0,96
6,40 - 0,96 = 5,44
2009-12-10T18:49:00+01:00
Moim zdaniem
3,40 obniżka o 25 % =0,95
6,40 obniżka o 15 % =0,86
podkreślam MOIM ZDANIEM
2 5 2