Zidentyfikuj na podstawie objawów, jakiej witaminy jest zbyt mało w organizmie człowieka, który :
a)szybko się męczy, ma często bolesne kurcze mięśni, szczególnie podudzia
b)zauważył, że coraz gorzej widzi, gdy zapada zmierzch
c)często się przeziębia, a podczas mycia zębów krwawi mu dziąsło
d)coraz częściej ma krwotoki z nosa,a drobne skaleczenia długo krwawią.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:34:46+01:00
2009-12-10T18:38:14+01:00
A)witamina E
b)witamina A
c)witamina C
d) witamina K
2 5 2