Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:34:54+01:00
1. Wyraź ciśnienie w Pa.
a) 2 kPa=2000Pa
b) 1000 hPa=100000Pa

2. Wyraź ciśnienie w hPa.
a) 20 kPa=20000Pa=200hPa
b)0,35 MPa=350kPa=350000Pa=3500hPa

3. Wyraź ciśnienie w MPa.
a)200 kPa=0,2MPa
b) 3200000 Pa=3200kPa=3,2MPa

wejdź na:
http://zadane.pl/p/47739/girl95
25 4 25
2009-12-10T18:37:47+01:00
2 kPa = 2000 Pa
1000 hPa = 100000 Pa

20 kPa= 200 hPa
0,35 MPa=350 hPa

200 kPa= 0,2 MPa
3200000 Pa= 3,2 MPa

36 4 36
2009-12-10T18:38:45+01:00
1. Wraź ciśnienie w Pa.
a) 2 kPa=2*1000 Pa= 2000Pa
b) 1000 hPa=1000*100Pa=100000 Pa

2. Wyraź ciśnienie w hPa.
a) 20 kPa=20* 10hPa=200hPa
b) 0,35 MPa=0,35*10000 hPa=3500 hPa

3. Wyraź ciśnienie w MPa.
a) 200 kPa= 200* 0.001Mpa=0,2 MPa
b) 3200000 Pa=3200000*0,000001MPa=3,2MPa
27 4 27