Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:37:40+01:00
Najprościej.

Skoro mamy skalę np. 1:100 000
to oznacza, że 1cm na mapie = 100 000cm w terenie
i odejmij 2 zera i będzie w metrach czyli

1cm na mapie = 100 000cm w terenie= 10 000m

Po odjęciu 3 zer będą km.

1cm na mapie = 100 000cm w terenie= 10 000m= 1km

Jeśli od razu chcesz z centymetrów na kilometry to odejmij 5 zer.

1cm=100 000cm=1km

Jeżeli nadal nie rozumiesz to napisz na priv

Pozdrawiam! ;]
11 4 11
2009-12-10T18:39:02+01:00
Jak masz np. 1:20 000 to znaczy że 1cm na mapie odpowiada 20 000cm w terenie, czyli 1cm do 200m bo zamieniasz te centymetry na metry lub kilometry a 20 000 cm = 200m = 0,2km
4 2 4