Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:41:03+01:00
,,Mam Talent'' to polska wersja popularnego na świecie programu rozrywkowego o charakterze konkursu, w którym ludzie mają możliwość zaprezentowania swoich, niekiedy odmiennych talentów. Wyłoniony poprzez opinie jury w składzie Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki oraz głosy telewidzów oddawane za pomocą SMS-ów zwycięzca otrzymuje nagrodę 300 000 tys. zł, zaś za zajęcie drugiego miejsca uczestnik otrzymuje 100 000 tysięcy. Program prowadzą Marcin Prokop oraz Szymon Hołownia. Do tej pory odbyły się dwie edycje tego programu.
4 4 4
  • Kesi
  • Początkujący
2009-12-10T18:42:46+01:00
Mojim ulubionym programem jest Mam Talent , ponieważ ludzie mogą tam odkrywać swoje talenty i zaskakiwać widownię. Bardzo podoba mi się jury i prowadzący są oni aktywni i mają wiele energi do oglądania kolejnych występów. Program ten podoba mi się też ze względu na talenty jakie oglądam. Chciałabym też wystąpić w tym programie jako jury, albo może i zawodnik.
3 3 3
2009-12-10T18:47:14+01:00
Mam talent jest to program w stacji TvN.Program ten jest o zwykłych ludziach mające zdolności.Ludzie przychodzą na casting i mogą w ten sposób dostać się do finału konkursu.JUry wybiera najlepszych .W skład jury wchodzą:Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki , Małgorzata Foremniak.Prowadzący -Marcin Prokop i Szymon Hołownia.Teraz jest już druga edycja tego programu.Zaś I edycje zwyciężył duet Malkart Ball.Ja głosowałam w tej edycji na Filipińczyka-Alexandra Martinez.Jest on śpiewakiem.Na widowni w każdym programie kibicowały mu żona i córka.Bardzo podobali mi się również panowie grający na łyżkach.Zwyciężył zaś Marin Wyrostek grający na harmonii. Uważam , że jest to wspaniały program.Uczy nas , że każdy ma jakiś talent nawet nie wiedząc o tym.
3 3 3