Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:05:28+01:00
W 11 w a musi byc na koncu a10=16√2sorki za pomylke


mamnadziejeze nie ma bledu ale przelicz
2009-12-10T22:23:27+01:00
Załączniki mi szwankują, wszystko powinno być poprawne :)
http://i46.tinypic.com/33azebm.jpg
http://i47.tinypic.com/dpz8zq.jpg
Pozdrawiam, Wiktor :)
2009-12-10T22:27:23+01:00
Nie chca mi sie dodawać załączniki. Wrzuciłam rozwiązanie tutaj:
http://pokazywarka.pl/h7lw42/
http://pokazywarka.pl/8k8l78-4/