Odpowiedzi

  • AKA
  • Początkujący
2009-12-10T18:45:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:32:34+01:00
Wigilia to czas radości,
czas radosny co w sercach gości...
Wiele rodzin spędza ją wesoło,lecz nie wszystkim jest tak błogo

Wigilia ciepłem się kojarzy...ale czy dorosły zajarzy,
że w Boże Narodzenie,pod sklepem siedzenie to szatana marzenie.
Rodzinna wigilia bez alkoholu to nie marzenie lecz rzeczywistość która powinna zaistnieć w nas, niczym kolęd śpiewanie i miłość rodzinna.

Wigilia bez nadużywania alkoholu to sny niektórych dzieci, którym Święto Narodzenia panskiego kojarzy się ze spirytusem i okropnym tyfusem xDD

tak moaj wena-zawsze cos ;)