Odpowiedzi

2009-12-10T18:54:34+01:00
Wady:
*w naszym orgaziźmie potrzeba tłuszczów nasyconych a w roślinach nie ma są nienasycone.
*obniża ciśnienie tętnicze krwi
*niedobory aminkwasów
zalety:
*pomoc w utrzymaniu szczuplej sylweki ciala
*organizm ma pelno witamin.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:03:40+01:00
Http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091123/ZDROWIE/148056035 tu jest wszystko opisane

zalety
1.Błonnik,który jest w produktach roślinnych zapobiega otyłości i cukrzycy.Pomaga schudnąc,
2.Produkty zwierzęce zawierają tłuszcze, które podnoszą poziom cholesterolu,a roślinne nie zawierają tych tłuszczy.

Wady
1. Brak wapnia,którego jest bardzo mało w produktach roślinnych prowadzi do schorzeń układu kostnego czyli osteoporozy (łamaniu się kości)
2.Niedobór witamin B12,B2,B6 i minerałów (żelaza,wapnia,cynku) prowadzi do niedokrwistości czyli anemii,zaburzeń przewodu pokarmowego oraz zaburzeń przemiany materii.