Odpowiedzi

2009-12-10T18:51:09+01:00
Długość=a
szerokośc=b=0,4a
560m=2a+2*0,4a=
=2a+0,8a=2,8a
a=560m/2,8m= 200m
długość=200m
szerokość=0,4*200m=80m
P=ab
P=200m*80m = 16000 m2=1,6ha
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:51:02+01:00
X - długość
0,4x - szerokość
2x + 0,8x = 560 m
2,8x = 560
x = 200m - długość
0,4x = 0,4 razy 200 = 80 m - szerokość
P - pole powierzchni = 200 razy 80 = 16000 m²
1 ha = 10000 m²
16000/10000 = 1,6 ha
4 4 4