Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T18:47:32+01:00
Zabójstwo to ciężki grzech!
możemy tego żałowac do końca zycia, a drugiemu cłzowiekowi życia nie przywrócimy. Życie jest jedno...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:56:19+01:00
Zabójstwo jest złem ponieważ piąte przykazanie mówi nie zabijaj.
Bez względu na to czy jest to dziecko nienarodzone czy dorosły człowiek. Zabójstwo jest grzechem ciężkim.