Dział Funkcje formantów słowotwórczych

Rozwiąż krzyżówkę .
1.Człowiek leniwy.
2.Ktoś przystojny.
3.Osoba skąpa, tytuł komedii Moliera
4. Lubi dowcipkować
5.Bardzo pracowity
6. Niebywale silny
7.Zawsze wesoły, bez względu na sytuacje
8.Stroi się jak lalka.
9.Nosi brodę
10.Bardzo mądry człowiek, darzonym wielkim szacunkiem przez otoczenie.
11. Człowiek stary
12.Ktoś zuchwały
13.Bardzo sprytny

** Wybierz 5spośród wpisanych do krzyżówki wyrazów i przyporządkuj je odpowiednim bohaterom literackim .

3

Odpowiedzi

2009-12-10T18:52:03+01:00
Leniuch
przystojniak
skąpiec
dowcipniś
pracuś
siłacz
wesołek/optymista
laleczka/modnisia
brodacz
mędrzec
zuchwalec
sptyciarz

PS.robiliśmy to z pania na lekcji więc powinno byc dobrze
18 3 18
2009-12-10T18:51:14+01:00
1 leń
2 przystojniak
3 skąpiec
4 dowcipniś
5 pracuś
6 siłacz
7 wesołek
8 laluś
9brodacz
10 mędrzec
11starzec
12. zuchwalec
13.spryciarz

8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:52:12+01:00
1. leń
2. przystojniak
3. Skąpiec
4. dowcipniś
5. pracuś
6. siłacz
7. wesołek
8. laluś/modniś/strojniś
9. brodacz
10. mędrzec
11. starzec
12. zuch/zuchwalec
13. spryciarz

starzec - "stary czlowiek i morze"

13 3 13