Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:54:12+01:00
1 Można bezbłednie napisać wypracowanie, list
2 Można bezbłednie napisać dyktando

Tylko tyle przychodzi mi na myśl
1 1 1
2009-12-10T18:55:51+01:00
1.Przyda Ci się to do końca życia.
2.Nie zapomnisz tego do końca życia.
3.Bedze ci to potrzebne zawsze i wszędzie o północy rano.
4.Zyskasz lepsze oceny.
5.Poznasz swój ojczysty język!
6.Poprawną pisownię.
7.Możesz być przez to mądrzejszy niż głupszy.
2 5 2