Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:53:52+01:00
160 zł cena kurtki
10% obniżka
160 *(jedna dziesiąta)=160/10=16zł
160-16=144zł
cena po obniżce
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T18:53:09+01:00
Ale proste , po prostu trzeba pomnozyc cene przez 10 % i odjąć..:!
160 * 1/10(po skróceniu 10/100)=16
160-16=144

Odp. Po obnizce marynarka kosztuje 144 zł
1 5 1
2009-12-10T18:57:12+01:00
Po obniżce marynarka kosztuje 144zł.