Napisałby mi ktoś rozprawkę na jeden z tych tematów? Ma to być rozwinięcie tch cytatów:

1) ,,tam gdzie ludzie przestrzegaja prawa panstwa sa silne szczesliwe''
2),,prawa gdy nie ma nic z boskiego daru jest kamieniem u szyji''
3),,czlowiek powinien miec taka wolnosc na jaka zasluzyl''
4),,wartosc zycia stanowi to za co mozna je oddac za co chce sie umrzec''
5),,w nieugientym protescie przeciw zlu kryje sie caly sens zycia''
6),,wolnosc jest dana czlowiekowi od boga jako miara jego godnosci. jednakze jest mu rownoczesnie zadana''
7),,miec trudne zycie to wielki przywilej''
8),,nie koniecznie trzeba byc bogiem zeby miec wyznawcow''

Bardzo proszę i zghóry dziękuję. :):*
9),,ludzie najczesciej oklamuja sami siebie innych oklamuja raczej wyatkowo''

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:52:27+01:00
Człowiek powinien miec taka wolnosc na jaka zasluzyl .

Na temat moich rozważań wybrałam cytat : " Człowiek powinien miec taka wolnosc na jaka zasluzyl " . I myślę , że większosc osób się ze mną zgodzi . Postaram udowodnic to na podstawie np zabójstwa jeżeli ktoś kogoś zabija sprawia mu bul , torturuje go lub gwałci to zasługuje na wolnosc ? Moja odpowiedz na to pytanie brzmi nie ! Taki człowiek powinien siedziec w więzieniu dopuki nie zrozumie że zrobił źle . W przeciwnym razie moze się to wciaz powtarzac .
2009-12-11T00:21:51+01:00
Człowiek Jeżeli zrobił Coś źle Zasługuje na odpowiednią kare
człowiek powinien miec taka wolnosc na jaka zasluzyl
Jeżeli zabił innego człowieka lub sprawiał mu bul
Powinien odsiedzieć aż nie dozna skruchy
Jak Będzie czekał Tylko na to aż go wypuszczą
zwalając wine i wmawiając sobie " to nie ja"
będzie to powtarzał i tak w kółko

Niestety naj nie dostane:<