Odpowiedzi

2009-09-06T19:46:06+02:00
A)0
b)0; 10³; 2,7;3/4;-18/6;
c)-2²; (-2)²; -2³;-18/6;
d)0; 10³; 2,7;3/4;
rozwiązywałam te zedanie na podstawie notatek ktore nauczycielka wypisywała
nie jestem pewna co do potęg ale reszta jest dobra na 100%
mam nadzieje że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T22:00:20+02:00
Oto odpowiedź:

-1; 0; 10³; 2,7; -0,25; -2²; (-2)²; -2³; 3/4; - 1/3; -18/6;

a)naturalne: 0, 10³; (-2)²; -2²;
b)całkowite: -1; 0; 10³; -2²; (-2)²; -2³;
c)wymierne nieujemne: ¾; 2,7
d)całkowite mniejsze od -1: -2³; -18/6
e)wymierne większe od -1: -⅓; 2,7