Odpowiedzi

2009-12-10T18:56:40+01:00
Żeński odpowiednik imienia Dionizy
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T18:56:40+01:00
Djonizja - jest to święto w starożytnej Grecji, na cześć Dionizosa. :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:57:46+01:00
Dionizja - Były Małe i Wielkie. To święto ku tczci boga wina i winnej latorośli. Na wsiach jesienią odprawiano Diozizje Małe, a wiosną w miastach Dionizje Wielkie
3 5 3