Krzyżówka :
1.post w islamie (7liter)
2.święta księga taoizmu(9liter)
3.teoria mowiaca o wcielaniu jednego z bostw hinduskich(7liter)
4.oddawanie czci naleznej bogu(7liter)
5.tworca islamu(8liter)
6.panstwo gdzie narodowa religia jest szintoizm(7liter)
7.jeden z triady bostw w hinduizmie(6liter)
8.miejsce gdzie schronil sie mahomet(6liter)
9.mowił ze religia to odczytywanie elementu boskiego(7liter)
10.najwyzszy bog w hinduizmie(6liter)
11.swieta ksiega islamu(5liter)
12.bog w hinduizmie przedstawiony jako asceta w pozycji jogi(5liter)
13.''bóstwo wcielone'' w szintoizmie(6liter)

2

Odpowiedzi

2009-12-10T19:05:57+01:00
1ramadan
2.taoteking
3.avatar??
4.--
5.muhammad
6.japonia
7.wisznu
8.medyna
9.--
10.brahma
11.koran
12.sziwa
13.sasuno?..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:47:37+01:00
1. ramadan
2. Daodejing oraz Zhuangzi
5.Mahomet
6. Japonia
7. Brahma, Wisznu
8. Medyna
9. Cyceron
10. Kryszna
11. Koran
12. Jogin