7.Wskaż ten spośród cytatów na temat ojczyzny, Który najlepiej oddaje twoje poglądy.Uzasadnij swój wybór.
,,Moją ojczyzną jest cały świat;;. Dante Allghieri''
Ja wybrłem ten cytat.
Proszę o dobre uzasadnienie.
BEZSENSOWANE ZGŁASZAM ODRAZU
Proszę o szybkie rozwiązanie!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:07:06+01:00
Wybrałem tą odpowiedź, ponieważ bardzo lubię podróże. Szanuję i kocham Polskę, lecz jestem typem człowieka- badacza. Nie umiem usiedzieć w jednym miejscu. Uwielbiam dowiadywać się ciekawostek z innych krajów. W przyszłości chciałbym zwiedzieć m.in. Egipt, Stany Zjednoczone i Madagaskar. Jednak moim największym marzeniem jest przepłynięcie całego świata.


Coś takiego może być??
120 4 120
2009-12-10T19:09:05+01:00
"Moją ojczyzną jest cały świat" - Dante Allghieri

Przez te słowa można zrozumieć, że jest się obywatelem całego świata. Ma się przynależność do danego kraju, ale cały świat traktuje się jako jedność, w której wszyscy żyjemy. Uważa świat za wspólnotę. Jest kosmopolitą. Dąży do politycznej i społecznej jedności świata, wolnego od podziałów i konfliktów, stopionego w jedną masę ludzką. Tak sformułowana doktryna jest przeciwieństwem patriotyzmu jak i nacjonalizmu. Jednocześnie jest to pogląd negujący wszelkie podziały kulturowo-polityczne i terytorialne.

---

Krótko, zwięźle i na temat. Liczę na status najlepszego rozwiązania. Pozdrawiam! :)
103 4 103
2009-12-10T19:14:27+01:00
Wybrałem właśnie to zdanie gdyż ono odzwierciedla moje nastawienie do całego świata. Było by mi jak w domu wszędzie . Mógłbym żyć wśród ludzi czarnoskórych gdyż nie jestem rasistą. Azjaci to również ludzie wśród których mógłbym mieszkać. Bardzo chciałbym zwiedzić cały świat .
63 4 63