Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:06:40+01:00
L poj.
M. ręka
D. ręki
C. ręce
B. rękę
N. ręką
M. ręce
W ręka

l mn.
M. ręce
D. rąk
C. rękom
B ręce
N. rękami
M rękach
W. ręce
2 3 2
2009-12-10T19:07:08+01:00
M-ręka
D-ręki
c-ręce
b-ręke
n.z rękom
msc- o ręce
w- o ręko

liczba mnoga
m-ręce
d.rąk
c-rękom
b-ręce
n-z rękoma
msc o rękach
w ręce
2009-12-10T19:53:28+01:00
Liczba pojedyncza
m.ręka
d.ręki
c.ręce
b.ręke
n.rękom
msc.o ręce
w. o ręko

liczba mnoga
m.ręce
d.rąk
c.rękom
b.ręce
n. rękoma
msc. o rękach
w. ręce
1 3 1