Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:06:36+01:00
C2H5OH + 3O2 ------> 2CO2 + 3H2O

Zastosowanie

- do wytwarzania artykułów przemysłowych
-w przemyśle kosmetycznym
-do produkcji aromatów do ciast
- w przemyśle farmaceutycznym
1 5 1
2009-12-10T19:09:10+01:00
Etanol jest przeznaczony do celów spożywczych.
Jest to alkohol.
C2H5OH + 3 02 -> 2 CO2+3 H20 - reakcja spalania.
2 5 2
2009-12-10T20:48:13+01:00
C2H5OH + 3O2 --> 2CO2 + 3H2O reakcja spalania etanolu

Zastosowanie alkoholu etylowego:
Alkohol etylowy jest drugim związkiem chemicznym w szeregu homologicznym alkoholi.Wzór sumaryczny:C2H5OH
Zwany popularnie spirytusem.Alkohol etylowy jest zawarty w napojach wysoko i nisko procentowych np:wódka,wino,piwo,koniak.
Ma zastosowanie w przemyśle spożywczym,kosmetologicznym,medycynie oraz używany do zapachów do ciast.W handlu jest dostępny również denaturat czyli skażony etanol.Jest wykorzystywany jako rozpuszczalnik,paliw np w kuchenkach turystycznych.
4 5 4