1.schreiben 1,2,3,8,9,12 Musik
2.horen Gymnastik
3.spielen Basketball
4.uben Grammatik
5.losen Aufgaben
6.malen Klassenareiten
7.zeichnen Bilder
8.lernen Kunstgeschichte
9.machen Tests
10.beobachten Kassetten
11.sammeln Tiere
12.singen Pflanzen
Noten
Instrumente
Lieder

Połącz każdy rzeczownik z odpowiednimi czasownikami. Wykorzystaj wszystkie możliwości.


Bardzo proszę o rozwiązanie! pilne na jutro!! ;)
dziękujęęę z góry! ;****

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:17:52+01:00
1.Schreiben Test
2.Horen Musik
3.Spielen Basketball
4.uben Klassenareiten
5.losen tests
6.Malen Bilder
7.Zeichnen Noten
8.Lernen Tiere
9.Machen Aufgaben
10.Beobachten pflanzen
11.sammeln instrumente
12.Singen lieder
25 2 25
2009-12-10T19:22:04+01:00
1.schreiben Klassenareiten
2.horen Musik
3.spielen Basketball 3.spielen Instrumente
6.malen Bilder
4.uben Gymnastik
5.losen Tests
7.zeichnen Pflanzen
8.lernen Grammatik
9.machen Aufgaben
10.beobachten Tiere
11.sammeln Kassetten
14 3 14