PISZCIE BŁAGAM, DAM NAJ!!

A WIĘC : NAPISAĆ LISTE ZAKUPÓW KTÓRE POTRZEBUJESZ NA SAŁATKE WARZYWNĄ i takie składniki mogą być : (takie wymyslilam) a i napiszcie czy jest das czy der czy die

marchew, pietruszka, majonez, ogórek, groszek, kukurydza, sól,

marchwew i ogórek i kukurydze kroimy a potem wszystko mieszamy ( czy jakos tak mi to napiszcie na koniec)

kto napisze pierwszy poprawnie to dam naj!! piszcie błagam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:13:09+01:00
Marchew- die Mohre
pietruszka - der Petersilie
majonez - der Mayonnaise
ogórek - die Gurke
groszek - die erbse
kukurydza - die Mais
sól- die salt
1 5 1
2009-12-10T19:53:05+01:00
Marchew- die Karotte
pietruszka - die Petersilie
majonez - die Mayonnaise
ogórek - die Gurke
groszek - die Erbse
kukurydza - der Mais
sól- das Salz

Schäle Gurke,Karotte.
Die Karotte und Die Gurke schneiden.
Ich geben Majonäse zu .
Alles mischen und vertisch.

Obieram ogorka i marchew
marchew i ogorka kroje
dodaje majonez . mieszam i gotowe.

Ps. pprzednia osoba podała zle rodzajniki.. ja napisałam poprawne możesz sprawdzic w słowniku.

Pozdrawiam.
1 5 1