1 w imieniu ojca laurentego napisz list do Romea uwzględnij najważniejsze okolicznosci o których jest mowa w lekturze
2 w imieniu Romea napisz pożegnalny kist do jego ojca
pilne
wybiore najlepszą odpowiedź
możecie wybrać sobie temat jaki chcecie
ma to być na 2 strony

2

Odpowiedzi

2009-12-11T10:11:22+01:00
Drogi Romeo

Serdecznie Cię pozdrawiam . Chciałbym powiedziec że Twoja Julia w pewnien sposób uniknie niechcianego ślubu . Dotrą do Ciebie zapewne wieści o jej śmierci ale to nie jest prawda wiedz że ona jest uśpiona tak , by wszyscy uznali ja za nieżywa . Będziecie Mogli wyjechac i żyć razem bez sprzeciwu waszych rodów .
PS. Wszytsko Będzie dobrze
Ojciec Laurenty
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T13:48:45+01:00
DROGI ROMEO
PISZE DO CIEBIE LIST KTÓRY MA NA CELU PRZEKAZANIE CI WĄŻNYCH INFORMACJ DOT. TWOJEGO ŻYCIA Z Niestety jej rodzice nie chcą pogodzić się z faktem, że się kochacie.Musimy więc uciec się do podstępu. Mam cudowny eliksir, po którego wypiciu Julia zapadnie w długi i bardzo głeboki sen.Jej tętno będzie tak słabe, że nikt nie zdoła je wyczuć.Wszyscy pomyślą, że dziewczyna umarła.Rodzice pochowają ją w rodzinnym grobie, a wtedy przyjedziesz i razem ją ocucimy. Będziecie wtedy mogli być razem. Przyjedż do mnie jak najszybciej, a wówczas opowiem Ci o szczegółach mojego planu.Musimy też wybrać miejsce, w którym będziecie mgli zamieszkać. Może po wielu latach wasze rodziny zrozumieją, że wzajemna nienawiść nie ma sensu. Jak tylko przeczytasz ten list, zniszcz go. Nie chcę, aby ta sprawa wyszła na jaw. Musimy zachować wszelką ostrożność. Wiadomość przesyłam przez zaufanego zakonnika, który życzy Wam, rodzinie dobrze jak ja. Będę się modlił za powodzenie.
Ojciec Laurenty POWODZENIA
1 1 1