Odpowiedzi

2009-12-10T19:11:40+01:00
Śnieżka (1602 m.n.p.m)
Karpacz (950 m.n.p.m) 9,8 stopni

1602 m n.p.m - 950 m n. p. m. = 652 m

652 m : 100 = 6,52 m

6,52 × 0,6 * = 3,9 *C

9,8 *C - 3,9*C = 5,9*C

Odp. Na Śnieżce jest 5,9*C.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:15:45+01:00
Dane:
Śnieżka (1602 m.n.p.m)
Karpacz (950 m.n.p.m) temp. 9,8

Na każde 100m temperatura spada o 0.6 stopnia.

Obliczenia
1602-950=652

652:100=6.52

6.62 x 0.6=3.9

9.8 - 3.9 = 5.9

Odp. Temperatura na Śnieżce wynosi 5.9 stopni.

Pozdrawiam. :)