Krzyżówka :
1.post w islamie (7liter)
2.święta księga taoizmu(9liter)
3.teoria mowiaca o wcielaniu jednego z bostw hinduskich(7liter)
4.oddawanie czci naleznej bogu(7liter)
5.tworca islamu(8liter)
6.panstwo gdzie narodowa religia jest szintoizm(7liter)
7.jeden z triady bostw w hinduizmie(6liter)
8.miejsce gdzie schronil sie mahomet(6liter)
9.mowił ze religia to odczytywanie elementu boskiego(7liter)
10.najwyzszy bog w hinduizmie(6liter)
11.swieta ksiega islamu(5liter)
12.bog w hinduizmie przedstawiony jako asceta w pozycji jogi(5liter)
13.''bóstwo wcielone'' w szintoizmie(6liter)

3

Odpowiedzi

2009-12-10T19:09:41+01:00
1. ramadan
2. Daodejing
3.
4.
5.Muhammad
6.Japonia
7.Brahma/Wisznu
8.Medyna
9.
10.Kryszna
11.Koran
12.Budda
13.
1 5 1
2009-12-10T19:27:20+01:00
1. Ramadan
2. daodejing
3.
4.
5. Mahomet lub Muhammad
6. Japonia
7.Brahma lub Wisznu
8.Medyna
9.
10.
11.Koran
12.Budda
13.

Ile mogłam tyle pomogłam.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:55:57+01:00
1. Ramadan.
2. Daodejing
3. ..
4. Uczucie
5. Muhammad
6. Japonia
7. Brahma lub Wisznu
8. Medyna
9. ..
10. Wisznu
11. Koran
12. Budda
13. …
1 5 1