Odpowiedzi

2009-12-10T19:12:59+01:00
Kompleks Edypa/Elektry
koszula Dejaniry
między Skyllą a Charybdą
pięta Achillesa
syzyfowa praca
stajnia Augiasza
rozpaczająca Niobe
puszka Pandory
wierna Penelopa
nić Ariadny
męki Tantala
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:13:32+01:00
Pięta Achillesowa, Syzyfowe prace, jabłko niezgody, drakońskie prawo, koń trojański, olimpijski spokój, Stajnia Augiasza, znajść się między Scyllą a Charybdą, strzała Erosa, Puszka Pandory, nić Ariadny, węzeł Gordyjski, Ikarowy lot, męki Tantala, koszula Dejaniry, wizje Kasandry, Pyrrusowe zwycięstwo, Róg obfitości, pola elizejskie
3 3 3