Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:15:47+01:00
-nie zapłaci się żadnej kary za posiadanie nielegalnego oprogramowania. Władze kontrolują i wyłapują osoby posiadające nielegalnego Windowsa.
-Nielegalny Windows może popsuć programy a nawet cały komputer.
-Jeśli coś się zepsuje, nie możemy się zwrócić do nikogo o pomoc w sprawie systemu. A tak to produkt byłby na gwarancji i mielibyśmy naprawę za darmo.
:)
2009-12-10T19:49:24+01:00
Legalne oprogramowanie Windows jest bardziej korzystne. Dzięki niemu możesz mieć na swoim komputerze wszystko legalnie i nie boisz się, że ktoś może donieść na policje, iż posiadasz pirackiego Windows'a . Żyjesz z myślą, że nie łamiesz prawa tak jak większość obywateli, którzy mają na swoich komputerach nielegalne oprogramowanie. Wtedy człowiek niczego się nie obawia. Wie, że ma legalne oprogramowanie i nic mu nie grozi. Osoba, która ma na swoim komputerze nielegalne oprogramowanie Windows. Nie żyje z myślą, że jest niewinny, nic mu nie grozi. Taka osoba może trafić do więzienia. Osoba posiadająca legalne oprogramowanie posiada świadomość tego, że jest sprawiedliwa.