Na zadane otóż mam to: Oblicz srednią ocen .

1. Oceny to: 5,1,1,1,2,1,4,1,5,2,2
2.Oblicz średnia mediana - przypominam mediana (ustaw oceny od najmniejszej do najwiekszej. Skerślaj ostatnia i pierwsza ocene az do momentu otrzymania 1 oceny (to bedzie mediana) lub 2 ocen(liczby średnie tych dwoch ocen))
3. Oblicz procent ocen (do czesci setnych)
np. mam dwie piątki a łacznie ocen 11 czyli 2/11×100%
mam jedna czwórke a łacznie ocen 11 czyli 1/11×100%
mam trzy dwojki a łacznie ocen 11 czyli 3/11×100%
mam pięć jedynek a łacznie 11 ocen czyli 5/11×100%

Dziękuje za pomoc.

2

Odpowiedzi

2009-12-10T19:18:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:20:08+01:00
1,1,1,1,1,2,2,2,4,5,5,

Mediana - 2

3.
mam dwie piątki a łacznie ocen 11
2/11 *100% = 200/11% =18,19%
mam jedna czwórke a łacznie ocen 11
1/11 *100% = 100/11 % =9,10 %
mam trzy dwojki a łacznie ocen 11
3/11*100% = 300/11 % =27,28%
mam pięć jedynek a łacznie 11 ocen
5/11 *100% = 500/11 % = 45,46%