Odpowiedzi

2009-12-10T19:17:37+01:00
Kiedy jego prędkość przekracza prędkosc wiatru wiejacego na przeciw
2009-12-10T19:19:08+01:00
Za jadącym samochodem robi się kurz gdy samochód jedzie po piasku i z prędkością jest coraz większy kurz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:19:43+01:00
Za samochodem tworzy się obłok kiedy tzw. "palimy gumę" albo jedziemy po drodze z piaskiem. To wszystko dzieję się podczas tarcia między pojazdem a powierzchnią po której się poruszamy.
1 5 1