Odpowiedzi

2009-12-10T19:18:59+01:00
- kupowanie żarówek energooszczędnych
- zakładanie filtry na kominy
- segregowanie śmieci
- jak najmniejsze używanie freonów
- jak najmniejsze jeżdżenie autem
1 5 1
2009-12-10T19:19:38+01:00
Kupować produkty wielokrotnego użytku
Sortować śmieci
NIe używać freonów
Zakładać na kominach filtry
Żarówki energooszczędne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:21:25+01:00

1. Odsiarczanie węgli energetycznych.
2. Zmiany stosowanych surowców.
3. Oczyszczanie gazów odlotowych i spalinowych.
4. Utylizacja odpadów przemysłowych i komunalnych.
5. Wykorzystywanie źródeł energii słonecznej i wiatru.
6. Stosowanie technologii energooszczędnych.
1 5 1