Odpowiedzi

2009-12-10T19:20:20+01:00
- palenie papierosów
- picie alkoholu
- zażywanie narkotyków
17 3 17
2009-12-10T19:21:29+01:00
-picie alkoholu
-palenie papierosów
-zażywanie narkotyków i innych podobnych substancji
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:48:41+01:00
- palenie papierosów
- picie alkoholu
- zażywanie narkotyków i dragów oraz środków odurzających
-promieniowanie rendgenowskie

mam nadzieje, że pomogłam ;))) ;*
17 4 17